Plugg och träning!

Nu är jag hemma efter dagens andra träningspass! Känns som att mina kvällar är en aning döda nuförtiden och behöver ju göra nåt att fördriva tiden med. Så idag blev det gymmet med papi och imorgon blir det kanis med vänner om min fot klarar av det :)

Har hunnit med att kolla igenom engelskan lite också. Har engelskaprov på onsdag. Och ett imorgon också, men det behöver jag inte plugga till ;) Har iaf kollat grammatiken och glosorna och det får räcka :) Man skulel tydligen ha gjort lite uppgifter i boken också. Men har jag gjort dom nån gång de senaste två åren? Nej. Har jag klarat proven jättebra ändå? Japp! Så det struntar vi i va? ;D Och jag älskar att vi har glosor för dom är så löjligt lätta :D Med andra ord går det rätt snabbt att plugga på dessa prov ;) Får se om jag orkar kolla igenom det nå imorgon också eller så säger vi att det blir bra så här ;)

Ska strax se lite på The L word. Hehe, Rebecca har fått mig att börja se på det nu! Hon har länge velat ha någon att diskutera serien med och nu har jag äntligen börjat. Fast jag är fortfarande på första avsnittet ;)

Så här mycket snö är det på våran gård nu. Helt otroligt! Man ser typ ens att vi har ett släpvagn som står under snön för det är så begravt :S Nej, vet ni, jag tycker att det kan bli sommar NU! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0