Pluggande

Ikväll har jag bara tagit det lugnt :) En skön kväll faktiskt! Jag har pluggat, så förhoppningsvis blir jag klar med engelskan imorgon. Då ska jag börja kolla på den andra engelskan (eng b). Men det känns rätt chill! Vi har prov där snart och jag har inte ens öppnat boken, men det brukar liksom lösa sig ändå om man kollar igenom det kvällen innan ;D Så det är skönt att inte behöva tänka och stressa inför dom proven :D

Imorgon ska jag plugga, plugga, plugga. Få lite bortgjort. Och så måste jag spela igenom låtarna som jag ska spela in på fredag. Var ju längesen jag spelade dom och jag kommer inte ihåg vilken form jag har bestämt på alla. Hehe, men det löser sig!

Just nu skulle jag behöva massage. Mina axlar dödar mig! Men jag tränade ju axlar igår, så det kaaaaan ju ha med det att göra, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0