Ramuuuus

Idag var första dagen på Ramus! Det var nice :) Det jobbiga var att vakna sju imorse. Gaaah. Jag la mig ju tidigt igår, men inte hjälper det. Även om man lägger sig tolv så kan man inte somna tolv för man är inte tillräckligt trött. Jag borde ju ha lärt mig det vid det här laget ;P

Mendet var roligt! Fick hjälpa nå invandrare som verkade vara mer intresserade av mig än musikinstrument, haha ;P Jag fick då iaf öva på min engelska, och det är ju alltid bra!

Jag kom hem typ kvart i sju och åt middag. Åtta var jag på gymemt och sprang i 45 minuter (hann inte träna nå mer eftersom dom stänger nio ;P). Sen har jag duschat och nu ska jag snart fixa frukost som jag äta på bussen imorgon och sen drar jag till Linus place och myser med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0