Relationer

Det har blivit mycket snack om förhållanden och relationer idag. Vi har pratat jättemkt med Peter om att välja fel killar osv. Han har berättat hur killar egentligen fungerar och hur man kan göra för att veta att man träffat rätt och en massa annat. Att prata med honom har fått mig att inse en hel del saker som jag tror att jag har vetat egentligen, men inte velat se. Tänker inte gå in på några detaljer här på bloggen ;P

Sen har jag pratat med Rebecca och Hanna också. Dom säger ungefär samma sak som Linnea har sagt till mig tidigare och jag vet att dom har rätt. Jag behöver bara ändra inställning lite och det vet jag att jag kan göra. I'm strong ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0