Jag har fått sex bebisar

Jag for och sov hos Linus igår. Jag var så kramsugen, haha. N har jag precis kommit hem. Måste bara få berätta om en läskig dröm jag hade inatt..

Jag drömde att jag fick fyrlingar. Och det var helt oväntat. Jag hade liksom inte varit gravid eller så. Men Linus var inte pappa till mina barn. Samma dag som jag fick mina fyrlingar fick han tvillingar med en annan tjej. Jag skulle ha hela vårdnaden för mina barn och Linus hade hela vårdnaden för sina. Och så skulle vi leva tillsammans med våra sex bebisar. Shit, vad jobbigt! Tur att det itne var en sann dröm. Att ha sex skrikande små barn är inte direkt min drömsituation ;)


Bild från google.

Undrar  vad man skulle göra om man fick sexlingar????


Kommentarer
Postat av: Amila

Ja, dealen var super bra :) söta bebisar du har :P

2010-05-06 @ 10:29:45
URL: http://amilahe.blogg.se/
Postat av: Jessika

Japp, vi ska flytta! :p <3

2010-05-06 @ 10:53:10
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0