Last day

Imorse vatr det moln pa himlen :O Men dom har borjat skingras nu och det blir fint vader. Det har varit superbra vader varje dag har! Det var bara en eftermiddag det var lite molnigt, men da var soltimmarna i princip over, sa det gjorde inget :)

Senaste tva kvallarna har vi varit i 'huvudstaden' har pa Rhodos. Och sahar vi varit i The Old Town. Supermysigt!

Det har ar sista dagen har, eftersom vi aker hem imorgonbitti. I borjan av resan kandes det som att en vecka var en evighet, men det har gatt snabbare an jag trodde. Det har ju varit langa dagar. Vi har legat vid poolen, gatt i affarer och varit pa stranden under dagarna och timmarna har gatt otroligt sakta. Pa kvallarna har vi gjort lite olika saker,och sen har vi gatt ut pa en bar. Iga fick jag en ol av bartenden nar han fick en cigg av mig. Hehe, bra byte ;)

Imorgon kommer jag hem och da skriver jag mer. Och lagger upp bilder och sant. :)

Kommentarer
Postat av: Wenda

Det är faktiskt inte så jobbigt alls, att det är slut. Trivs som fisken i vattnet och har roligare än jag har haft på länge :)

2010-05-15 @ 18:20:45
URL: http://wendas.blogg.se/
Postat av: wictoria

FIN BLOGG:)

2010-05-16 @ 17:54:18
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0