Shadows dancing slowly on my wall

Usch vad jag har varit trött idag! Ville gå och lägga mig för ett par timmar sen men tänkte att det nog inte skulle vara nån bra idé att somna så tidigt, haha. Så jag är fortfarande vaken och kommer nog att vara det ett tag till. Linus är och ser på fotboll. Får se om jag far till han och sover eller om jag blir hemma inatt. Känns lite jobbigt att cykla ;) Vill helst bara lägga mig under täcket. Fast helst av allt under Linus täcke. Så vi får se hur det blir, haha :)

Aja, nu bara svamlar jag så ni ska slippa mig resten av kvällen ;) Jag är för trött för att skriva nåt seriöst nämligen. Ska gå ut och röka istället :)

Haha, bild från igår. Satt ute i solen typ hela eftermiddagen och chillade :)


Kommentarer
Postat av: marre

Nej, någongång säger väl kroppen ifrån på ett dåligt sätt och så får man sånt där fall.. usch.



Ja, men det känns bra att ha något att göra tills jag flyttar! :D Nu ska jag iväg!

2010-05-06 @ 08:54:07
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0