So I wanna know, what's the name of the game?

Det har varit en riktigt trevlig kväll! Det var jag, Johanna, Christoffer, Jessika och Wille. Superkul! Vi spelade Med Andra Ord. Måste säga att det är ett av mina favoritspel. Men jag blir så stressad och speedad att jag säger lite vad som heslt och gör konsitga ljud hela tiden. Men det gör ju inget ;) Blev mycket skratt!

Sen sjöng vi singstar. Abba och schlager. Känns som att det var 100 år sen jag sjöng Abba-låtarna. Man blir så glad av Abba! Wiihoooo!

Sen gick vi ut och grillade. VI grillade korv, marshmellows (stavning?) och pinnbröd. Gott och mysigt!

Med andra ord en superhärlig kväll ;D

Jess och Joh :)


Wille och Chris :)


Vi körde tjejerna mot killarna. Till mål och tillbaka. Vilka tror ni vann? VI SÅKLART! GIRL POWER!


Singstar








Kommentarer
Postat av: marre

Åååhååå, vilken mysig kväll det verkar ha varit! Och singstar som är så kul :P



HAHA, ja jag börjar väl bli gammal, tragiskt men sant! :D nej usch, fan heller... :P



Nää, du vet jag jobbade hela kvällen igår så jag hade inte så mkt för mig. Slutade 9 iofs men åkte hem och tog det lungt med sambon..



vad händer idag då? :)

2010-05-08 @ 09:56:57
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0