Tjohooo!

Det ar supersoligt och jag har hunnit bada lite i poolen idag. Igar var vi i Lindos och kollade laget. Vi stannade kvar pa en strand dar och badade hela dagen. Det var faktiskt riktigt varmt i havet!

Har hunnit branna mig lite pa fotterna, men det ar for att jag har glomt sm;rja in dom med sunlotion. Annars har jag klarat mig fran att bli rod. Det har inte mamma. Men hon ligger ju och steker i solen hela dagarna ;P Jag ligger i skuggan ibland eftersom det blir alldeles fo varmt annars. Tycker inte att jag har blivit na brunare, men jag hoppas att jag hinner bli det:)

Hoppas att alla har det bra dar hemma! Har ju inte pratat med sa manga. Sms:t lite snabbt med Linus, Jessika och Christoffer, men har ingen aning om hur resten av varlden har det ;P

Aja, maste hinna kolla facebook innan tiden gar ut! Skriver igen pa ett par dagar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0