Benpass!

Fick till ett very nice benpass!

Benpress, abductor, benspark och lårcurl
gjordes, med några set på varje. Sedan några set för vaderna också. Skönt vare!

Jag har väldigt lätt för att bygga muskler på låren. Önskar att det var lika lätt för mig att bygga biceps och axlar också ;) Men de muskelgrupper som tar längre tid på sig att växa tränar jag lite oftare. Benpass kör jag inte lika ofta. Brukar köra någon benövning på slutet av andra pass ibland så att de inte tror att de får vila helt, och så ÄLSKAR jag att träna ben. Kanske därför jag är så stark i benen? Haha ;)



Lite kaffe på det och sedan kör jag igång med pluggandet igen!
 (Som ni ser lockar sig mitt hår lite som det vill när jag inte borstar det efter att ha duschat ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0