Booobies!

Kom nyss hem från gymmet efter att ha tränat bröst!

I början var jag alldeles för seg och koncentrerad.
Hittade inte riktigt kontakten. Men efter en stund gick det hur bra som helst! Körde dessutom en maskin som jag aldrig har provat tidigare. Det är alltid så fullt vid de fria vikterna, så ibland går det inte att göra de övningar som man har planerat. För mina träningspass ska inte gå ut på att stå och vänta på rätt hantlar/stänger och bänkar. Nix pix. Men det gick ju bra ändå!

På slutet hade jag lite energi kvar, så jag körde tre set mage också. Inte mycket alls, men det var skönt ändå! Mer mage ska ju tränas senare i veckan.. Torsdag, tror jag?




Nu blir det mellanmål och sedan tillbaka till pluggandet! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jadu, det blev lite av varje på gymmet eftersom jag inte trodde jag skulle hinna träna nå mer i veckan. men hinner imorgon också :D

2010-11-23 @ 17:59:41
URL: http://lindamooren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0