Dags för dagens lunch

Sådär! Nysprungit, nyduschat och nybörjat med lunchen.

Idag sprang jag 40 minuter, men jag gick även en del sträckor. Benen kändes trötta och sega. Men dom fick röra på sig iaf!  :)

Dagens lunch blir samma som gårdagens; lax och potatis. Potatisen är i ugnen och snart ska laxen in. Och när maten är färdig ska bröden in i ugnen. Blir superduper!

Ska även plugga lite mer efter lunchen. Just nu håller jag bara på att repetera det jag kan. Ingen idé att försöka lära sig något nytt så här nära inpå tentan. Men det känns som att jag har någorlunda koll på läget iaf! :)




Kommentarer
Postat av: Lina

asså kan jag komma ner till umeå och din lägenhet typ om 1-2 veckor kanske?? Eller kommer du hem snart?

2010-11-03 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0