En sån där torsdagkväll

Nu är vi hemma efter att ha varit hos Mange och sett hockey. Och jag har faktiskt fått lite plugg gjort! Kollat igenom anteckningarna och markerat viktiga saker och så. Inte mycket, men sånt man hinner på två timmar. Och jag känner att jag är säkrare på allt nu! Dock är det ju några föreläsningar kvar och varje förläsning ger ungefär 4 dataskrivna sidor, så det är fortfarande mycket som ska in i huvudet!

Resten av kvällen tar vi det lugnt.
Imorgon ska vi ut på byn en sväng å så. Sedan ska vi nog hem till mina föräldrar och äta middag. De vill ju också träffa oss lite när jag är i Älvsbyn ;)

Och efter det bär det av mot Piteå för fest. Lite drygt och tråkigt dock att Linus inte får följa eftersom det bara får vara åtta med på festen. (Vad hände med "Finns det hjärterum så finns det stjärterum" liksom?) Men det kanske blir kul ändå, även om det är ytterst lite folk!


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0