Friday

Nu är vi hemma från byn!

Snart ska vi gå hem till mina föräldrar. Hoppas att syrran eller mamma har nå kläder som jag kan låna till festen ikväll. Har inte så mycket kläder med mig nämligen ;)

Vid sex bär det av mot Piteå. Ska bli kul att träffa vännerna från Älvsbyn och Piteå. Har ju inte varit i Älvsbyn på snart en månad.. Så jag saknar dem!

Min lilla Dio får stanna hos svärmor ikväll. Då får han leka och busa med de andra katterna! Lite söt är han då han alltid vill sova MELLAN mig och Linus. Där finns det ju inte mycket plats ;P


Min fina familj :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommentera så länkar jag din blogg!

2010-11-20 @ 15:02:26
URL: http://ilonaoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0