Godmorgon!

Vi har tagit oss en rejäl sovmorgon. Riktigt skönt att kunna göra det. Ingenting att stressa till, ingenting att plugga. Frågan är bara hur det går att vakna tidigt imorgon? Då ska jag släppa av Linus på busstationen 8.oo och min föreläsning börjar 8.15. Så vi måste vakna tiiiiidigt.

Idag har vi inte mycket planer. Vi ska kolla in stadsbiblioteket i stan. Har inte hunnit vara där något än. Och sedan ska Linus se Arsenal på Allstar medan jag drar och tränar.


Linus älskar Arsenal och Linus älskar mig. Borde han inte se detta som perfekt då? ;)


Jag ska ägna min eftermiddag åt att lyfta såna här.

Som jag har längtat efter gymmet! Inte varit där sen i torsdags!



Sen blir det myyyyyys! Sista dagen nu på två veckor.

Så vi får passa på att ta vara på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0