Hemmaträning!

Orkade inte ta mig iväg till gymmet ikväll.
Eller rättare sagt orkade jag inte sätta in motorvärmaren och vänta på att bilen blir varm. Så istället blev det hemmaträning! Lite egenkombinerad cirkelträning. Mycket nice! Dock skulle jag vilja ha lite hantlar att arbeta med. För tillfället har jag en pilatesboll. Tränar ju inte ofta hemma, men det skulle vara bra att ha lite hantlar vid såna här tillfällen! Annars måste man ju köra så många reps av de övningarna man kan göra med bara pilatesboll och kroppsvikt.


Den här finns att köpa på Stadium.
7 kg väger den (2x2,5+stången)
och dessa kostar 299 kronor.
 Ett par såna skulle jag vilja ha i julklapp.
Tomten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0