Julklappsidéer

Lite piggare, lite gladare, lite bättre, lite effektivare.

Har nyss telefonerat med Linus. Vi håller på att planera vad vi ska köpa för julklappar till våra familjer. Vi ska köpa julklapparna gemensamt i år hade vi tänkt. Det är ett tag kvar innan vi har tid och råd att fara på julshopping, men lika bra att ha lite idéer i förväg på vad man kan köpa!

Tills vidare får jag fundera på vad älsklingen ska få av mig. Har lite olika idéer där också.

Åh, jag älskar julen! Måste snart börja julpynta. Har inte mycket julpynt. En ljusstake och lite rött glitter är i princip allt. Så jag får väl köpa lite tomtar eller nåt också så att jag får in julstämningen ordentligt ;) Ska även köpa apelsiner och nejlikor. Luktar ju så underbart juligt! Och kanske pepparkaksdeg också? :)



Så här vackra var jag och syrran julen 2008.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag Dåhh?!

2010-11-24 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0