Kärlek





Vad heter ni?
Emma&Linus

Hur träffades ni? På skolan. Han gicken klass över mig i gymnasiet.
Hur länge har ni varit tillsammans? Drygt två år.
När blev ni tillsammans?  17 september 2008
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, 1 km kanske?
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej, nu bor vi 27 mil ifrån varandra..
Har ni barn?  Nej

Har båda körkort? Japp!
Isåfall, vem kör bäst? Jag kör mycket försiktigare. Linus kör för snabbt. Men rent generellt så är han nog bättre på att köra bil för han är säkrare. Jag kör försiktigt för att jag är osäker. Speciellt i Umeå!
Kommer du ihåg er första kyss? Japp! Vi satt på min säng och hade precis sjungit och spelat Sweet Home Alabama!
Vem skrattar mest? Jag såklart! Jag skrattar jämt ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Linus. Han ringde till mig när han var på väg hem till sig sent en kväll. Linnea skulle sova hos mig, så han fick sova hos sig. Han bad mig gå ut och titta på stjärnorna och sa "Jag ville bara säga att jag älskar dig".

Vem är äldst? Linus är två år äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling. Och Linus är född i slutet av april. Vad är man då?
Vem är längst? Linus.
Vem sjunger bäst? Jag såklart! Nää, vet inte. Båda sjunger mycket! Jag är bättre på piano och han är bättre på gitarr.
Håller ni i handen på stan?  Ibland, ibland inte!

Kände ni varann innan ni blev ihop? Jaa, litegrann,. Vi hade ju haft lektioner tillsammas på gymnasiet under drygt ett år innan vi blev tillsammans.
Har ni någon speciell låt? Många speciella låtar! Hihi. Men iofs så tänker ju jag på honom så fort jag hör någon gullig ballad.
Har ni stora framtidsplaner? Jaa, vi ska erövra världen!

Har ni gråtit i varandras armar? Ja. Eller jag har gråtit iaf. Jag är lite bättre på sånt än gubben min ;)
Har ni varit utomlands tillsammans? Nää, men det finns planer på att resa till London. Behövs bara pengar!
Vilket är ert bästa minne? Vet inte.. Finns så många underbara minnen! Hur ska man kunna avgöra vilket som är bäst?
Vem lagar bäst mat? Jag. Linus kan inte laga mat, så han får diska istället ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, promenerar, spelar musik, spelar kort, läser. Lite allt möjligt.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jaa, alltid! Flera pussar! :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi ringer varandra flera gången per dag och smsar kanske en gång i veckan. Men typ mest "Ring mig när du kommer hem från jobbet, har något roligt att berätta!" å sånt, så inte mycket sms-konversationer där inte!
Brukar nån av er prata i sömnen?  Inte vad jag vet ;) Dock brukar både jag och Linus snarka.

Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? Jag hoppas det! Jag vill då spendera resten av mitt liv med världens underbaraste man :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0