Längtar till imorgon

Ska göra klart min redovisning nu, för imorgon blir det inte mycket tid över för plugg. Ska baka pepparkakor med några och sedan ska jag köra dubbelpass i bodypump. Japp, du läste rätt: dubbelpass!

Tänkte att jag måste utmana mig själv lite.
Det är ju egentligen inte bra för kroppen med två timmars styrketräning eftersom musklerna behöver återhämta sig efter ca 60 minuter. Men någon gång kan man träna längre för att chocka kroppen lite. När musklerna tror att de är klara får det jobba lika mycket till.
Tänkte satsa på att köra fullt ut på första passet, och sedan minska vikterna liiiite till nästa pass. Ooooh, vad jag längtar! Träningssugen är jag. Men man behöver minst en vilodag per vecka, och idag är det min vilodag. Så jag får ladda upp inför morgondagen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0