Min dag

Jag blev visst borta hela dagen!

Dagen började med en föreläsning.
Sista föreläsningen innan tentan nästa fredag. Om man inte räknar med måndag, men då har vi bara redovisning och inge nytt att lära oss till nästa veckas tenta. Känns skönt!

Sedan drog jag ut på stan med några classmates. Älskar att det är den 25e och att mina pengar har kommit. Köpte ett par svarta leggins. Mina har varit trasiga i en månad, men har inte haft råd att köpa nya. Men nu så!

Efter shoppandet drog jag iväg till gymmet och tränade mage och axlar. Nice nice!

När tränandet var klart drog jag iväg och handlade en massa gott! Handlade för nästan 800 kr! Det var dock inte bara mat. Köpte shampoo och balsam (mina små flaskor som jag brukar ha till gymmet har varit slut i ett par veckor), julpynt (bland annat en adventsljusstake! Det måste man ha så att man kan tända ett ljus varje advent!) och så köpte jag ett klösträd åt katten. Har velat göra det ett tag, men har inte haft råd med det heller.

Nu: MIDDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0