Mitt mål med träningen?

Tröttheten smyger sig på mer och mer. Snart är det dags att slå igen de blå och sooova.

Imorgon väntar plugg, städning och träning. Händelserik dag? Njaa, not really. Men sånt som behöver göras!

Nu ska jag läsa favorittidningen; Fitness Magazine! Även om det inte står så mycket om träning som jag inte redan vet, så är det en grym inspirationskälla och jag blir lika träningssugen varenda gång ;) Får tagga till morgondagens pass då bröst står på schemat!


Detta är målet med min träning!

Eller nja. Inte riktigt!
Vill inte ha stora muskler och vara så nerdeffad efter att gått på stenhård diet i ett år. Inte min grej! Men musklerna mina ska fortsätta växa i alla fall, det kan jag lova er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0