Nu: gymmet!

Har hunnit göra lite m er på min presentation till redovisningen på måndag. Hitills har jag skrivit ihop till tre och en halv minut och det ska vara tio. Men det kommer kanske gå eftersom jag har massor av material kvar. Har liksom bara börjat ;)



NU: GYMMET!

Ska börja med att träna ben. OOOOOOOOH YEAH. Om jag hinner blir det även någon övning för ländryggen. Sedan blir det Aqua 2 med Jennie. Det var längesedan jag var på Aqua eftersom jag har tatuerat mig. Men nu har det gått fyra veckor och tatueringen känns läkt så då är det bara att börja om. Har saknat dessa vattenaktiviteter ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Blir det utgång eller hemmakväll för dig idag? :)

2010-11-26 @ 11:44:25
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0