Träning och jordgubbar

Är hemma efter föreläsning, träning och handling.

Träningen gick bra! Biceps och triceps! Älskar att träna armarna. Och axlar, bröst, lår, vader... Typ allt, haha! Har faktiskt märkt att mina armar har blivit lite större. Det gillas! Mitt mål är ju att få större muskler. Det ska synas att jag tränar mycket! ;)


Har även köpt jordgubbar. Behöver det i gröten på morgnarna. Och hade pengar så att det räckte precis! Tur att jag har mycket mat i frysen så att jag inte svälter ihjäl ;)




Dio vilar på min arm :)


Kommentarer
Postat av: Pump it up Sweat it out

kämpa på och käka proteiner så ska du se att du får resultat ;)

2010-11-22 @ 16:25:02
URL: http://pumpitupsweatitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0