Träning och körsång

Nu är jag hemma igen! Sex och en halv timme har jag varit borta. Men det är skönt att komma iväg lite efter en hel dags pluggande och städande.

Träningen gick bra! Ökade lite vikter på bodypumpen! Nästa gång får jag nog öka ytterligare :) Och sen var det ju en trevlig överaskning att Therese och Mathilda också skulle köra core, så jag fick göra det med dem :)

Efter träningen bar det av mot Vasakyrkan för körsång. Det var jag, Helena och Anna som for idag. Kändes mycket lättare nu än första gången. Stämmorna blev lite lättare att komma ihåg, osv. Känns att det var ett halvår sedan jag sjöng i en massa körer. Men man kommer snabbt in i det! :)

Nu blir det bara chill resten av kvällen
. Och imorgon väntar plugg. Sedan måste jag även handla och tanka. Och jag kanske skulle få sällskap av Anna. Alltid trevligt! :)




Lånade en bild på kören från körens hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0