Trevlig kväll och lite skelett!

Nu har jag kommit hem efter ett par trevliga timmar hos Kerstin och Bertil.
De bjöd på mackor, tårta och te! Äldre människor ska alltid lyckas bjuda på en massa fast man säger att man inte vill ha något, haha. Tänkte ju passa på att äta upp lite som jag har hemma så jag inte behöver slänga något imorgon när jag far. Men men, får väl försöka äta en massa imorgon istället då! ;)


I brist på nya bilder får ni den här från i somras.

Har ju jobbat som vägarbetare
och skulle ut på lite grusvägar och sätta upp käppar vid vägtrummor så att det går att hitta dem när snön smälter så att de går att gräva fram så vattnet inte far över vägen.

Då hittade jag detta skelett vid en vägtrumma. Det var läskigt. Jag vågade inte gå dit, så det blev ingen käpp där.

Kommer iaf ihåg hur jag ringde till pappa och sa:

E: Jag har hittat ett skelett!
P: Jaha, är det stort eller litet?
E: Det är ett dinosaurieskelett! Det är jättestort!
P: Är det en ren-dinosaurie eller en älg-dinosaurie?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0