Trötthet och saknad

Är fruktansvärt trött. Känns att det blev alldeles för lite sömn inatt. Så snart ska jag krypa till kojs och försöka ta igen lite förlorad sömn.

Imorgon väntar följande:
* Bodypump 11.15
* Föreläsning 13.15-15.00
* Plugg, plugg, plugg!
* Körövning 19.00

Det räcker bra för mig ;)


Blir väldigt stressad av att ha mycket inplanerat. Därför är tre fasta tider ganska tillräckligt för en dag :)



Nu sitter jag här med Linus t-shirt och kalsonger. Saknar honom otroligt mycket.
Och ännu värre känns det när jag vet att vi troligtvis inte kommer ses förrän 15 december. 22 dagar kvar.
Var tänkt att jag skulle fara till honom nästa fredag efter tentan, men tiden har blivit ändrad så vi har tenta 16-20 istället. Då missar jag sista bussen till Älvsbyn. Och han måste betala trafikförsäkring och sånt till sin nya bil, så han har inte råd att komma hit. Jobbigt när tid och pengar hindrar oss från att träffas.
 Men vi får väl härda ut. Tre veckor. Borde gå! Sedan får vi ju nästan en månad på oss att träffas hur mycket som helst.

 Och vi får fira jul och nyår tillsammans. Bara att blicka framåt alltså. Längta till 15 december helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0