Aegina

Det kändes lite hemskt att lämna min bebis i fem timmar, men han verkar ha klarat sig bra. Dock blev han lite "mammig" nu när jag kom hem ;)

På förmiddagen försökte jag och Elin fixa ihop paketresor till Aegina. Lite krångligt är det eftersom man måste använda sig av många olika färdmedel; flyg till Aten, buss till Pireus, båt till Aegina och sedan måste man ta sig till hotellet också. Vi ska göra två olika paketresor till Aegina och så får vi hoppas att någon vill resa dit :)

Mellan ett och tre var det föreläsning och sedan raka vägen hem till min söta bebis!

Tyvärr kan jag nog inte träna idag heller. Har fortfarande för ont i ryggen. Tråkigt! Är så grymt träningssugen. Att träna är ju bland det bästa jag vet. Men men, får väl stanna hemma och plugga då. Kanske får besök av Anna och Therese sen också! Det blir roligt :)



Detta är Afaiatemplet och finns på Aegina. Superfint! Been there, seen that! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0