Bakdags

Nu har jag läst ut transportboken! Bara översättandet kvar, och det tar jag senare idag om jag hinner, eller senare i helgen.

Jag har även hunnit följa med pappa till konsum och handla. Pappa tyckte att det skulle bli "nostalgiskt" att jag följde med honom och handlade precis som förr i tiden. Men jag tror bara att han ville ha hjälp med att bära kassarna egentligen ;)

Nu äter jag en macka och dricker dagens andra kopp med kaffe. Det är liksom en "minilunch". Sen ska jag baka en äppelpaj. Försöka iaf! Vet inte om jag har gjrot det tidigare, så jag litar på att det finns recept på google.

Brorsan kommer hit från Boden vid tre nån gång och ska få hjälpa mig att byta däck på bilen. Sladdade en aning för mycket igår men jag "skulle ju bara köra till gymmet" så jag tänkte att det inte kunde vara någon större fara att köra med sommardäck men så hamnade jag med fronten i snön i diket på 94:an. Bra jobbat Emma, bra jobbat!

Aja, äppelpaj var det!



Om ni vill göra enkla pajer, gå in på smulpaj.se. Verkar superlätt. Så lätt så att till och med jag klarar det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0