Bodypump och spinning

Nu har jag kommit hem efter dagens träning! Det var väldigt roligt med bodypump. Första gången jag testade det. Jag fegade lite och tog hyfsat lätta vikter eftersom jag inte hade någon aning hur många reps man skulle göra av varje. Men det blev än rätt bra nivå ändå! Det var mycket uthållighetsstyrka.
 
Sen var det spinning i 40 minuter. Det är alltid kul! Och jobbigt ;) Jag kände redan i början att benen var trötta efter pumpandet innan, men he gick ju bra ändå!


Bild från gymmet i Älvsbyn förra helgen! :)

Kan ju tillägga att jag aldrig har varit med om så mycket folk på gymmet som idag. Så många människor som det är när man tycker att det är massor av folk på gymmet i Älvsbyn, så många mötte jag i trappan på vägen ner. Liksom, skillnad?!? Men jag trivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0