Fotbollsspelare?

Har haft en trevlig kväll med Dio. Har inte blivit mycket plugg alls. Läst lite, nött lite, men sammanlagda pluggtiden idag äe kanske bara en timme. Känner mig rätt lugn inför tentan nästa vecka faktiskt!



Funderar på om jag ska vara fotbollsspelare på lördag. Jag har ju Linus Arsenaltröja här. Fick ta med den när jag flyttade och det känns ju rätt stort bara det, med tanke på hur mycket han älskar Arsenal. (Men han har sagt att han älskar mig mer, YÄÄY! Haha)

Imorgon kommer Linus till Umeå en sväng för att åka buss vidare till nå ställe utanför Umeå. Han trodde att han skulle bli här i två timmar, men det kanske bara blir en halvtimme beroende på hur bussarna går. Ska få veta det snart. Men även om det bara skulle vara fem minuter så ska jag till busstationen och träffa honom och pussa på honom :)

Kommentarer
Postat av: angelina

händer?:)

2010-10-29 @ 07:31:57
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0