Godmorgon!

Frågan är vad som är värst; en pojkvän som håller fast en i sömnen och snarkar i ens öra eller en katt som ligger på nacken och spinner högt. Haha, men rätt charmigt ändå! (Både pojkvännen och katten;))

Nu värmer jag min gröt i mikron. Åh, vad jag har saknat min hallongröt när jag har varit i Älvsbyn!



Den kanske inte ser jättegof ut, men det smakar då underbart iaf! :)

Dagens planer:
* Träffa Elin och börja med våran "gruppuppgift"
* Föreläsning 13-15
* Köpa klamrar att sätta fast sepgeln med
* Täna något? Beror på hur ryggen känns. Men jag VILL VILL VILL träna!

Kommentarer
Postat av: Alina

Ha en fin dag sötnos! =)

2010-10-19 @ 14:27:57
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0