Godmorgon på er!

Även om min älskling är 30 mil bort så slipper jag sova själv:


Söt-Dio sover med mig och oftast på mig ;P

Men det syns iaf vem jag tillhör:


"Linus flicka" står det :)

Så vad har hänt hos oss på morgonen då? Inte mycket alls faktiskt. Jag har vikt tvätt och Dio har fått lite mjölk för första gången. Jag ska ge honom mjölk ibland nu när han behöver växa :)

Dagens planer?
Nu ska jag iaf äta frukost, sen plugga, sen träffa Elin och fixa ännu mer inför fredag, sedan ska jag mest troligt fara på körövning inne i stan. Känns spännande!

Kommentarer
Postat av: Anki

Mysigt! Djuren är det trevligaste nattsällskapet tycker jag:)

2010-10-27 @ 20:13:57
URL: http://orietamo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0