Hello me, it's me again

(Rubrik från Megadeth-text. Om ni undrar.)

Nu är jag hemma igen! Har varit och tränat. Vattengympa. Men shit vad jobbigt det är! Det känns som att det är så fåniga övningar, men är man i vattnet blir det faktiskt rätt tungt ändå!

Sen for jag och tankade och handlade. Känns som att jag handlar typ jämt! Men jag behöver handla mjölk var fjärde dag. TIll kaffet alltså.

Nu ska jag äta min "middag":



Fullkornsbröd med frön på (som jag ÄLSKAR), skinka, isbergs, gurka och tomat. Lovely! Blev ju en sån sen lunch, så det här får duga som middag idag.

Nu har jag två små buskatter som springer omkring här. Anders och Annica skulle bort ikväll, så jag tar hand om Dios syster också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0