I feel good!

Nu känner jag mig duktig! Har läst fyra kapitel i Nordic Tourism idag och översatt allt jag har markerat i Tourism and Transport. Wihooo!

Blev ju pigg av kaffet! Kanske var det som saknades tidigare idag när jag bara kände mig trött och seg? Hade itne druckit nå kaffe. Och vet ni, det här neskaffet var faktiskt gott! Jag drack det till och emd utan mjölk och det funkade bra! (Vilket iofs beror på att jag inte har någon mjölk hemma nu, men ändå!)

Nu myser min bebis i min famn och tittar upp lite över bordkanten för att se vad jag håller på med. Nyfiken och söt är han! :)<3




Har inte orkat sätta in några blder på datorn idag, så ni får en bild från Megadeth-konserten i somras:



Och en bild på världens hetaste gitarrist:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0