I'm the greatest, woohooo!

Det var tungt, men jag kämpade och kämpade lite till och efter en och en halv timme var jag död. Ungefär.

Var på core för första gången. Det var roligt, men inte jättejobbigt. Lite jobbigt var det för min rygg eftersom jag har ont i den ungefär jämt och jag kände efteråt att jag kanske överanstängt den lite. Får se hur det känns imorgon. Kanske inte kan sitta länge då. Men det återstår att se!

Efter coren var det dags för spinning. I 55 minuter höll vi på och svettades som grisar. Sen lite stretching på det. Men skönt var det! Jag älskar känslan efter ett hårt träningspass. Man är så slut i kroppen, men man får den där härliga känslan som bara träning kan ge. Lovely! (Att mina ben skakade när jag körde hem för att det var "tungt" att trycka ner pedalerna är ju en annan sak ;P)

Träffade dessutom Helena i omklädningsrummet. Hon ska följa mig på pilates imorgon. Ingen av oss har testat det, så det ska bli spännande. Efter det ska vi simma lite. Känns lite mer läskigt, för varje gång jag träffar henne i omklädningsrummet har/ska hon simma. Så hon är säkert mycket snabbare än mig, haha! :)

Aja, nu väntar återhämtnings-kvällsfika iform av fil med hallon och flingor, en macka med lite kyckling som blev över från middag och så te såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0