Min fredag

Känner att bloggen har fått vila en del idag ;) Men jag har inte vilat! Inte många sekunder mellan dagens aktiviteter.

Har träffat Linus i 15 minuter och kramats och pussats. Sen direkt till gymmet där jag hann köra ett hyfsat bra och väldigt effektivt bic/tric pass. Sen skola i fem timmar (vi hade mässa och på slutet var vi rätt döda. Men det gick rätt bra för mig och Elin, tror jag!)

Klockan fem slutade vi och då for jag och tankade och handlade lite nödvändigheter som frukt och bär, groggvirke till morgondagen samt lite gotta till ikväll. För believe me, jag orkar inte göra något annat än att stanna hemma ikväll. Helt slut efter dålig sömn och lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0