Musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musik

Ska inte börja i den nya kören ikväll eftersom de skulle ha genrep då. Men nästa vecka börjar de med nya låtar - julsånger! Så då ska jag dit och sjunga, och det verkar som att jag får med mig ett par till också. Många som är sång-sugna! :)

Nu ska jag plugga i några minuter till, sen på med lite mascara, äta lunch och vara glad! :D (Men jag är väl alltid glad? ^^)


En av mina gamla körer and the best of the best! Accent!

Kristina (körledare i nya kören) frågade vilken stämma jag sjunger. Jag svarade: "öhh, jag var med i tre körer i våras och sjöng sopran i en, alt i en och tenor i en, så jag är lite anpassningsbar. Vad behöver ni?".

Haha, känns ju bra. Man vet aldrig var man hamnar!

Kommentarer
Postat av: eantonia

Å va kul det verkar! Å speciellt nu med alla julsånger! :)

2010-10-27 @ 15:17:02
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0