Onsdagsgodis

Nu är jag färdig med dagens pluggande, jag har packat det mesta inför morgondagen och jag är redo för att ta det luuugnt resten av kvällen.

Ska fixa en macka. Köpte ett gott bröd idag på Ica, sånt där färskt, nybakat ni vet. Hinner aldrig äta upp en hel påse med "färdigpackade" bröd innan de blir torra, så jag kör på att köpa färska istället när jag är sugen. Så nu blir det en macka med kyclking och grönsaker på!

Har blivit väldans mycket kyckling senaste dagarna, men det tar ju ett tag att äta upp 700 gr kyckling när man är själv ;)

Sen köpte jag även detta:


Jordgubbar och björnbär i lösvikt! Det blir mitt onsdagsgodis, för man kan ju inte äta "riktigt" godis under veckodagarna, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: jag vet inte men jag hittade dom på google...Mmm så gott med bär

2010-10-12 @ 22:02:50
URL: http://amisamanda.blogg.se/
Postat av: Lina (din lillsyrra)

Jåååå,sånt där har vi haft hemma också =)

2010-10-13 @ 18:01:46
URL: http://linamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0