PAIN!

Kände redan när jag låg i sängen att jag hade ont i rumpan. Och hur mycket använder man rumpmusklerna när man sover liksom? Sen när jag skulle stiga upp gjorde det så ONT att gå. Det var längesen jag hade sån här träningsvärk i baken.

Med andra ord blir det nog ett rätt lugnt Aqua 2 pass för min del. Känns som att jag har träningsvärk lite överallt nu ;) Och imorgon måste min rumpa vara återställd för då är det spinning som gäller!

Så här ser jag ut denna morgon:


Har försökt göra en fläta i mitt hår


Jag är väldigt osminkad, på grund av att jag kommer att plaska omkring i vattnet snart. Känner mig som 14 när jag är utan smink ;)


Världens skönast hood har jag också på mig. Var längesen jag köpte den och längesen jag använde den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0