Promenix!

Kom nyss in från en skön promenad ute i blåsten. Gick en liten annan runda idag än vad jag har gjort tidigare. Tog ca 50 minuter, varav jag pratade i telefon i ca 48 minuter, haha. Lite kul att det går att prata så länge om allt och inget utan att tänka på att tiden går liksom. Och nu när jag gick en annan väg på slutet upptäckte jag en lekpark, fotbollsmål och volleybollnät som jag aldrig har sett tidigare! Trodde inte att sånt fanns i Yttertavle, men nu vet jag vart vi kan gå när jag har vänner på besök!

Blev genast piggare efter att ha fått lite frisk luft. Tror till och med att jag ska plugga litegrann. Har egentligen inte något som jag behöver plugga, men det kan ju vara bra att lära sig lite krångliga ord på engelska så att det blir lättare att översätta från nästa bok som vi börjar med imorgon. Så det ska jag göra nu, så länge jag orkar och har lust! :)



Här har jag tillbringat större delen av dagen. Men nu börjar jag komma igång! Finally! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0