Smink?

Vi har varit ut på byn en sväng och bara strosat omkring. Nu har jag fått mig lite"egen tid". Har duschat och rakat benen! Haha, förut rakade jag benen JÄMT, men det blir helt enkelt inte lika ofta nu när jag bor i Umeå. Kanske för att jag inte har någon där att raka benen för? Linus sa att jag inte behövde raka benen, men man känner sig ju liiite fräschare med nyrakade ben än med en massa stubb!

Det känns dock som att det har gått väääldigt lång tid sen jag fixade till mig för att umgås med Linus. I början hade jag alltid mascara, planerade vilka kläder jag skulle ha, osv. Om han sa: "Jag kanske kommer förbi en sväng efter hockeyn" så gick jag och satte på lite mascara, utifall att.

Nu är det snarare tvärtom. Har oftast smink i skolan och när jag umgås med älsklingen orkar jag inte bry mig och går osminkad hela helgerna istället. Men han bryr sig inte, för han tycker om mig som jag är! :) <3


Osminkad, och lika glad för det! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

snygg hårfärg du har! (:

2010-10-23 @ 13:49:02
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/
Postat av: sanna

Fin bild :)

2010-10-23 @ 15:13:18
URL: http://thewayup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0