Statistik, PM och andra roliga grejer!

Nu har jag skrivit av en miljon siffror från transportstyrelsens hemsida. Så nu är grovjobbet gjort! Och nu har jag insett att jag inte alls förstår mig på Openoffice's excel, så jag får fixa diagramen imorgon på skolan med riktiga excel istället! Sen skriva PM och sånt, men det ska säkert gå finfint!

Jag håller på att frysa ihjäl här och oteknisk som jag är så har jag ingen aning om hur man ökar värmen i elementen. Brrrr..

Aja, no more pluggande idag. Ska mysa med min Dio och sätta mig i soffan och läsa. Och dricka te. Det blir bra!




Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken söt liten kisse :D

2010-10-07 @ 23:10:29
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0