Tvättning pågår!

Tvätta tvätta tvätta tvätta bort din sura min,
tvätta tvätta tvätta tvätta bort din sura min!

Eller tvätta bort din beslutsångest-min iaf! Har haft alldeles för ltie kläder i garderoben att välja på senaste dagarna, men idag har jag tvättdag och har tvättat en massa. Har tvättat kläder, sängkläder och just nu kör jag en maskin med alla mina jeans som är blåa. Vilket bara är fyra stycken, men ändå!

Kommer ha lite mer alternativ på morgarna när jag ska klä på mig iaf! Och ingen brist på sockar heller. Just nu har jag på mig ett par cerisa sockar med hål i. Men vaddå, jag hade ju inga andra rena?! :)



En sån här söt tvättis borde man ju ha. Jag får köra på den gamla som är nere i källaren tills jag har pengar till att köpa en egen. Kanske kan göra om min egna källare till en tvättstuga eller nåt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0