Yäääy!

Sprang kanske i 30 minuter i ett rätt bra tempo. Helt perfekt för idag! Det var ju liksom inte ett träningspass, utan mer bara för att få igång cirkulationen i mina ömmande ben och samtidigt för att slappna av och rensa tankarna och få ny energi för dagen. Så en halvtimme var alldeles lagom! :)

Nu har jag hunnit duscha och göra lite småfix här i lägenheten. Två doftgranar finns även gömda hos mig nu, så nu kommer läggan dofta vattenmelon!



Dessa rekommenderar jag starkt! Doftar underbart och fräscht! :)

Nu ska jag plugga lite mer. Hann plugga typ 45 min innan jag begav mig ut på min lilla springtur och jag hann med mer än jag trodde. Men fortfarande mycket kvar att lära innan tentan nästa vecka! Och klockan ett träffas jag och Elin och fixar det sista (förhoppningsvis) inför redovisningen. Lite små ändringar i broschyren och så måste vi hitta nånstans där vi kan skriva ut den i färg. Det blir GREAT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0