Dagen-före-tentan

Tjoohooo! Imorse vaknade jag kvart i åtta. Kändes fruktansvärt jobbigt när jag har vant mig lite vid att ha sovmorgon till nio ;) Men jag tog mig upp och halv nio började jag köra mot skolan för att träffa Elin och Anna där för lite tentaplugg. Vi satt på skolan till ungefär halv tre och då tänkte jag fara och träna, men min energi var inte hög och jag hade en halvtimme kvar på parkeringstiden.. Så jag funderar på att fara ikväll istället när jag har fått i mig lite middag och så.

Sen jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket. Varit ute på en kort promenad för att prata i telefon ute i solen en stund. Kan inte ha tagit med än en 15-20 minuter, men det var skönt ändå! Och så har jag fotograferat min lägenhet litegrann (bilder upplagda på fb) och spelat piano och bara tagit det luuuugnt!

Nu ska jag kolla igenom lite anteckningar till tentan imorgon (en sista gång?) och sedan ska jag fixa middag. Efter det får vi se om det blir träning eller om det bara blir en promenad. Återstår att se!



Min enda hylla och enda tavla hittills i lägenheten ;P Men fler kommer när jag orkar och hittar något jag tycker om! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0