Dagens shopping

Åh, vad jag har blivit bra på att blogga nu. Eller hur? Uppdaterar ibland två-tre gånger per dag istället för en gång i veckan ;)

Hade en trevlig shoppingrunda med grabbarna på Ica Maxi. Handlade mat för drygt 600 kronor :P Men det är ju första gången jag storhandlar. Första gången jag har haft möjlighet eftersom jag bor 10000 mil från stan och inte orkar cykla så lång med en massa kassar ;P Men nu har jag bilen här och livet känns mycket lättare! CYklade dock till skolan idag och tänker fortsätta göra det så länge det går och inte är för mörkt. Skönt med lite motion! Och att cykla en timme om dagen är inte dåligt minsann! ;)

Nu är jag ledig resten av veckan! Ska stanna här och plugga ett par dagar. Och så ska jag tvätta. Och kanske dammsuga? Och imorgon kväll var Therese sugen på utgång, så jag hänger nog på, men kör nyktert så jag kan köra bil och slipper cykla hem innan det blir mörkt. Och om ni undrar så är jag inte rädd för mörker eller nåt, men att cykla 3 km i skogen utan gatlampor är inte kul, för även om jag har en bra cykellampa så ser man typ inte vart vägen svänger. Ingen hit direkt!

Aja, nyktert imorgon iaf! Blir nice :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen krypa till kojs. Nattinatti!




Det här är Maxi på Carlshem! Bilden är från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0