Det blir en bra helg!

Nu är jag i Älvsbyn igen! Och jag hann träffa min söta fru Linnea i Piteå en sväng när jag bytte buss där :)

Är hemma hos mamma och pappa för tillfället för att vara "barnvakt" åt Lina och hennes kompisar. Dom behöver ingen barnvakt, men hon tycker att det är skönt att ha någon hemma. Sötungen min! :)

Ikväll ska jag umgås med Johanna och Christoffer. Det var typ en månad sen vi träffades! Mer till och med! Har inte hänt senaste tre åren ;O Så det ska bli roligt att få träffa dom :)

Sen ska jag hem och sova hos älsklingen. Han är lite sjuk, stackarn. Tycker inte om när han är sjuk, men om man ska se fördelar med allt så blir han lite kramigare då (y).

Imorgon far Linus iväg på jobbmöte på morgonen och då hinner jag plugga ett tag innan jag ska hara ut och fika/äta med Jessika :)

Kommer med andra ord att bli en bra början på helgen! :)









Bara för att vi är så normala allihopa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0