Det kallas engelska

Jag höll på att skriva godmorgon, men kom på att det inte riktigt är morgon nu. Och jag har varit vaken sedan.. nio tror jag det var. Pluggat en del, haft lite pauser för rökning och pianospelande och nu tänkte jag köra på igen. Ska översätta en massa. Det lär ta.. hmm.. hela livet? Men man ska väl inte klaga nu, vi har ju bara böckerna och en del föreläsningar på engelska, och i trean ska vi ha ALLT på engelska. Det längtar jag inte efter. Men samtidigt, man lär ju hinna bli bättre på engelska under då första två åren när all litteratur is in english. Kanske ska börja blogga på engelska också? Haha ;P

Aja, tillbaka till pluggandet! Måste hinna bli klar med det här innan jag ska sova iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0