En sån där vanlig måndag

Har haft en riktigt bra dag, som nu börjar lida mot sitt slut. Eller ja, det jag har planerat är iaf slut och jag har tid att ta det lugnt i ett par timmar :)

Dagen började på gymmet där jag tränade triceps och axlar + en övning för ländryggen som jag ska träna lite oftare än andra muskelgrupper nu för att bygga upp den och kunna undvika skador.

Sedan mötte jag tjejerna i biblioteket där vi satt och laddade lite inför redovisningen. Efter det gick vi till intitutionen och köpte biljetter till lördagens sittning. Kommer nog bli roligt!

Eftermiddagen tillbringades i en föreläsningssal där vi hade redovisning. Det tog drygt fyra timmar, så alla var liiiite trötta där på slutet ;) Min redovisning gick väl sådär.. Hade skrivit ut ett par sidor med det jag skulle säga, men jag tittade inte på dom nåt, utan jag bara babblade på och det kändes som att det gick jättesnabbt. Men jag hoppas att det gick bra!

Vid sex var jag hemma och lagade dagens middag - köttfärssås och spaghetti. Jag fick köttfärs av pappa igår när jag for från Älvsbyn. Ville inte ha något egentligen, men han packade ner det i min väska, haha. Så nu får jag äta köttfärs resten av veckan för att hinna äta upp den innan den blir gammal ;)

Nu har jag skummat igenom sista två kapitlena i geografiboken och känner mig någorlunda klar med all literatur. Har två dagar på mig att lära mig allt nu också, men jag måste säga att det känns helt okej nu. Var mer stressad för en vecka sedan, men nu känner jag att jag har lärt mig rätt mycket :)

Okej, nu ska jag sluta trötta ut er med långa inlägg ;) Ska försöka ta lite bilder på läggan snart. Har nämligen en fungerande sladd nu så att jag kan sätta in bilderna på datorn!

Då säger jag "PUSS PÅ DET" och hoppas att alla har en fortsatt trevlig kväll! :)



En mörk och suddig bild, men det ska iaf föreställa mig, Jennifer och Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0