En vanlig dag i Umeå

Nu har jag pluggat färdigt för idag! Har gjort klart en redovisning och översatt två kapitel från boken, och vet ni? Det får räcka! :)

Efter att jag hade skjutsat Anna till flygplatsen for jag till gymmet. Hade jag varit lite piggare hade jag fått till ett superpass, men jag kände att mellan seten satt jag bara och försvann i tankarna och kunde komma på mig själv med att titta på någon, haha. Inte lätt. Men det gick rätt bra ändå! Tränade ben och rygg. Längtar till nästa pass, men det blir inte förrän tidigast söndag eftersom jag åker till Älvsbyn imorgon och jag tror att mitt gymkort där har gått ut.. Aja, men det blir bra!

Nu ska jag ha en lugn och skön kvall. All alone. Det är rätt otroligt att jag som är väldigt social och inte har klarat av att vara ensam mer än högst ett par timmar tidigare nu klarar av att vara ensamungefär hur länge som helst. Eller jaa, typ en dag iaf. Jag antar att man lär sig när man måste! Och så länge jag har något att göra så är det ju lugnt. Och det har jag ju - plugga! Inte roligaste sysselsättningen kanske, men jag hinner iaf inte känna mig så ensam ;)

Nu ska jag fixa lite morötter och dipp! :)


Bild: Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0